header6

Kavinė fantastiška. The Witcher III: atgijusi tautosaka

. Paskelbta Renginiai

Atgijusi tautosaka žaidime „The Witcher III: Wild Hunt“

Kodėl besivaidinančiai nekrikšto dvasiai būtina suteikti vardą? O ką daryti, kad neužrūstintum miškinio? Ar žmogumi atversti užkerėtą princą tikrai pakanka vien bučinio?

Andrzejaus Sapkowskio sukurtas „Raganiaus“ (lenk. Wiedźmin, angl. The Witcher) pasaulis bei jo interpretacijos žaidimuose, filmuose, ar seriale į savo pusę, tarsi sirenos giesmė, paviliojo ne vieną. Šį pranešimą galima laikyti šalutine misija, kurioje aptariant 2015 m. pasirodžiusį kompiuterinį žaidimą „The Witcher III: Wild Hunt“ („CD Projekt Red“) ir, lyginant jį su knygų serija apie raganių Geraltą iš Rivijos, narpliosime kodėl jam pasirodžius kai kurie žaidimų apžvalgininkai ėmė kalbėti apie jį kaip apie „folklorinį vaidmenų žaidimą“ (angl. „folklore RPG“), o folkloristai tebegauna peno moksliniams tyrimams. Kur slypi šio žaidimo sėkmė?

Apie pranešėją: dr. Asta Skujytė-Razmienė yra folkloristė, Lietuvių literatūros ir tautosakos instituto darbuotoja, „Raganiaus“ pasaulį tyrinėjanti nuo 2017 m.

Susitinkame vasario 18 dieną 19 val. FB Live.

Facebook įvykis.